Formació en: Activitats de gestió administrativa

Data de fi d'inscripcions: 22/12/2021 | Hores totals: 190
  • Formació ocupacional
  • 21/CIFOCS/561/0168554/017
  • Activitats de gestió administrativa
  • Si
  • SALT
  • GIRONA
  • PRESENCIAL

  • 27/12/2021 - 02/03/2022
    (En cas de Certificats de Professionalitat la data d'inici correspon als mòduls formatius per cursar.)
    (Les dates poden estar subjectes a canvi.)
  • 30/06/2021
  • 190
  • Curs en període d'informacio
  • ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ
  • CR Alfons Moré 1
    Els Certificats de Professionalitat també inclouran les hores del Mòdul de Pràctiques.
  • Temari:

  • Sistema Operatiu, recerca de la informació: internet/intranet i correu electrònic
  • Aplicacions informàtiques de tractament de textos
  • Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul
  • Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals
  • Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d'informació

  • 15:00 - 20:00
    15:00 - 20:00
    15:00 - 20:00
    15:00 - 20:00
    15:00 - 20:00
  • .
  • .

  • CIFO Salt
    CR Alfons Moré 1
    972405570
    cifo_salt.soc@gencat.cat
    SALT

Si desitgeu sol·licitar aquest curs, per favor, indiqueu-nos les vostres dades de contacte. L'equip organitzador es posarà en contacte amb vosaltres en un termini de deu dies per tal que participeu en el procés de selecció.

  • En cas que el certificat professional d'aquest curs inclogui un mòdul de pràctiques, la preinscripció a aquest no serà vàlida si no s'ha realitzat la resta de cursos del certificat.

    Si el curs és un Certificat de Professionalitat es podrà cursar modularment. Si està iniciat caldrà consultar a cada centre la possibilitat d'inscriure's a mòduls parcials

    A emplenar per l'orientador de l'Oficina de Treball

    Si esteu fent la preinscripció des d'una oficina, escolliu la vostra, en la llista que us presentem.


     
     
    Clau incorrecta

Sisplau, doneu el consentiment per al tractament de les vostres dades personals:

• Només s'utilitzaran per la inscripció del curs.
• No es comunicaran a tercers sense consentiment previ.
• Es poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació en el tractament d'acord amb el que preveu el Reglament (UE) 2016/679.

D'acord nou Reglament general de protecció de dades de la Unió Europea que s'aplica a partir del 25/05/2018 a Europa.


Els camps amb un asterisc són obligatoris

ACTIVITATS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

Llegenda:
  1. Unitat de competència Unitat de competència
  2. Mòdul formatiu Mòdul formatiu
  3. Unitat formativa Unitat formativa
  1. Efectuar les activitats de recolzament administratiu de recursos humans
    • Gestió auxiliar de personal (90 h.)
      • Gestió auxiliar de personal (90 h.)
  2. Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic
    • Gestió d'arxius (60 h.)
      • Gestió d'arxius (60 h.)
  3. Introduir dades i texts en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència
    • Enregistrament de dades (90 h.)
      • Enregistrament de dades (90 h.)
  4. Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació
    • Ofimàtica (190 h.)
      • Temari que inclou aquest curs

        Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50 h.)
      • Temari que inclou aquest curs

        Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50 h.)
      • Temari que inclou aquest curs

        Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30 h.)
      • Temari que inclou aquest curs

        Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d'informació (30 h.)
      • Temari que inclou aquest curs

        Sistema Operatiu, recerca de la informació: internet/intranet i correu electrònic (30 h.)
  5. Mòdul de pràctiques professionals no laborals d''Activitats de gestió administrativa'
    • Mòdul de pràctiques professionals no laborals d''Activitats de gestió administrativa' (80 h.)
      • Mòdul de pràctiques professionals no laborals d''Activitats de gestió administrativa' (80 h.)
  6. Realitzar les gestions administratives de tresoreria
    • Gestió operativa de tresoreria (90 h.)
      • Gestió operativa de tresoreria (90 h.)
  7. Realitzar les gestions administratives del procés comercial
    • Operacions administratives comercials (160 h.)
      • Aplicacions informàtiques de gestió comercial (40 h.)
      • Atenció al client o a la clienta en el procés comercial (40 h.)
      • Gestió administrativa del procés comercial (80 h.)
  8. Realitzar registres comptables
    • Registres comptables (120 h.)
      • Aplicacions informàtiques de comptabilitat (30 h.)
      • Pla general de comptabilitat (90 h.)

Si el curs és un Certificat de Professionalitat es podrà cursar modularment i inclourà un Mòdul de Pràctiques en un centre de treball. Si està iniciat caldrà consultar a cada centre la possibilitat d’inscriure’s a mòduls parcials.

Accions formatives a realitzar per completar el certificat