- Formació ocupacional
- 20/FOAP/537/0166924/001
- Activitats administratives en la relació amb el client
- No
- TERRASSA
- BARCELONA
- PRESENCIAL
-
29/01/2021 - 01/10/2021
(En cas de Certificats de Professionalitat la data d'inici correspon als mòduls formatius per cursar.)
(Les dates poden estar subjectes a canvi.) - 28/12/2020
- 680
- Curs en període d'informacio
- ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ
- CR Joaquim Costa 34 Baix
- Els Certificats de Professionalitat també inclouran les hores del Mòdul de Pràctiques.
Temari:
- Sistema Operatiu, recerca de la informació: internet/intranet i correu electrònic
- Aplicacions informàtiques de tractament de textos
- Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul
- Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals
- Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d'informació
- Enregistrament de dades
- Tècniques de recepció i comunicació
- Atenció al client en el procés comercial
- Gestió administrativa del procés comercial
- Aplicacions informàtiques de gestió comercial
- Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client
- Gestió d'arxius
-
ACTIUHUMÀ, SL
CR Joaquim de Paz 36
937861184
info@actiuhuma.com
TERRASSA
Si desitgeu sol·licitar aquest curs, per favor, indiqueu-nos les vostres dades de contacte. L'equip organitzador es posarà en contacte amb vosaltres en un termini de deu dies per tal que participeu en el procés de selecció.
-
Què aprendràs en aquesta especialitat:
Realitzar la gestió administrativa de les activitats vinculades a l'administració de recursos humans i de la informació que en deriva en el marc d'una organització, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la legislació vigent. Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic Realitzar les gestions administratives del procés comercial Comunicar-se a una llengua estrangera amb un nivell d'usuari independent en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client Introduir dades i texts en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència Rebre i processar les comunicacions internes i externes
-
De què podràs treballar:
Tècnic/a superior de recursos humans, en general Tècnic/a mitjà/ana en relacions laborals Administratiu/iva de personal Administratiu/iva del Departament de Recursos Humans Responsable de personal en PIME Gestor/a de nòmines Tècnic/a de recursos humans
-
Requisits dels/les alumnes:
Nivell 2. Títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria. Certificat de professionalitat del mateix nivell del mòdul o bé certificat de professionalitat al qual es vol accedir. Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional al qual es vol accedir. Haver superat la prova d'accés als cicles formatius de grau mitjà. Complir els requisits acadèmics d'accés als cicles formatius de grau mitjà. Prova d'accés a la universitat per a les persones més grans de 25 anys i/o 45 anys.
ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN LA RELACIÓ AMB EL CLIENT
Unitat de competència
Mòdul formatiu
Unitat formativa
- Comunicar-se a una llengua estrangera amb un nivell d'usuari independent en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client
Temari que inclou aquest curs
Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 h.)- Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 h.)
- Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic
Temari que inclou aquest curs
Gestió d'arxius (60 h.)- Gestió d'arxius (60 h.)
- Introduir dades i texts en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència
Temari que inclou aquest curs
Enregistrament de dades (90 h.)- Enregistrament de dades (90 h.)
- Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació
- Ofimàtica (190 h.)
Temari que inclou aquest curs
Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50 h.)Temari que inclou aquest curs
Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50 h.)Temari que inclou aquest curs
Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30 h.)Temari que inclou aquest curs
Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d'informació (30 h.)Temari que inclou aquest curs
Sistema Operatiu, recerca de la informació: internet/intranet i correu electrònic (30 h.)
- Ofimàtica (190 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de 'Activitats administratives en la relació amb el client'
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de 'Activitats administratives en la relació amb el client' (120 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de 'Activitats administratives en la relació amb el client' (120 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de 'Activitats administratives en la relació amb el client' (120 h.)
- Realitzar les gestions administratives del procés comercial
- Operacions administratives comercials (160 h.)
Temari que inclou aquest curs
Aplicacions informàtiques de gestió comercial (40 h.)Temari que inclou aquest curs
Atenció al client en el procés comercial (40 h.)Temari que inclou aquest curs
Gestió administrativa del procés comercial (80 h.)
- Operacions administratives comercials (160 h.)
- Rebre i processar les comunicacions internes i externes
Temari que inclou aquest curs
Tècniques de recepció i comunicació (90 h.)- Tècniques de recepció i comunicació (90 h.)
Si el curs és un Certificat de Professionalitat es podrà cursar modularment i inclourà un Mòdul de Pràctiques en un centre de treball. Si està iniciat caldrà consultar a cada centre la possibilitat d’inscriure’s a mòduls parcials.